poniedziałek, 7 października 2019

Kartka z mediowym tłem | Aga B.

Kto lubi czasami zrobić prostą kartkę ręka w górę :) W sklepie Zielone Koty pojawił się nowy papier mediowy. Jest to ciekawy produkt w dobrej cenie. Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać jego zastosowanie z farbami arylowymi, stemplami i pudrem do embossingu. Na początku arkusz a4 przykleiłam do maty szklanej za pomocą taśmy malarskiej, którą na sam koniec można bezinwazyjnie usunąć z powierzchni nie uszkadzając papieru. Zrobiłam to po to, aby papier nie falował się podczas nakładania farby z wodą. Całą powierzchnię zmoczyłam wodą za pomocą dużego pędzla a następnie zaczęłam nanosić małe ilości farby akrylowej, aby uzyskać efekt delikatnej akwareli. Dodałam do farb dużo wody, aby farba nie była bardzo kryjąca. Gdy już powierzchnia wyschła użyłam nowego ślicznego stempla z AB Studio i białego pudru do embossingu. Wycięłam pasujący na kartkę kawałek papieru i gotowe.

 Przetestowałam ten papier do akwareli, akryli matowych i z połyskiem, do tuszy, mas strukturalnych i fluidów.  Jest on w dobrej cenie i będzie bardzo cenny dla cierpliwych, którzy będą w stanie poświęcić mu chwilkę i poznać jego zalety :) Nie jest to papier akwarelowy, ale do akwarelek również można go używać. Musicie jednak pamiętać, że papier wsiąka wszystkie farby i media momentalnie, więc należy uważać z aplikacją zbyt odważną papieru. 
Dostępne są również arkusze 30x30, które będą idealne na scrapy czy strony ozdobne albumów czy kartek... ja uważam że to papier pod tyt.: stwórz swój papier scrapowy! Bardzo inspirujące, bo jest na niego tyle fajnych zastosowań.
  



pozdrawiam 
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz