wtorek, 26 marca 2019

Jaja vintage | Hannas

Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę doczekać się Wielkanocy. Spacerów na łonie natury, śpiewu ptaków, rozkwitających pączków na drzewach, różnego rodzaju smakołyków i jaj... Jaj w każdej postaci - w sałatce, z chrzanem oraz tych dekoracyjnych. Dlatego też przygotowałam sobie jaja ze sklejki w moim ulubionym stylu, czyli mocno podniszczonym. Bazą są jajka z ramką ze sklejki. Pomalowałam je farbami kredowymi i akrylowymi. Okleiłam papierem ryżowym, a tył ozdobiłam wzorem z szablonu. Nie obyło się bez chlapań i patyny. Do większego jaja dokleiłam trzy wstążki w trzech różnych kolorach, a mniejsze zawiesiłam na sznurku z juty, na który nanizałam jeszcze koralik. 






pozdrawiam
Hannas
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   

Podobner:

   
   
   

2 komentarze :