piątek, 29 marca 2019

Recyklingowy album z metek - kurs Justyny

Witajcie ;)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój kolejny mini kursik krok po kroku. Drobiazgi, które odkładam do szafki, bo "mogą się do czegoś przydać" zaczęły się wysypywać, dlatego postanowiłam zrealizować pierwszy z moich recyklingowych pomysłów i przygotowałam mini albumik z metek.

Zaczęłam od przygotowania materiałów: kilka metek, zdjęcia, gesso, pasta strukturalna i inne drobiazgi ozdobne. Nie wszystko jednak znalazło się na zdjęciu, co musicie mi wybaczyć, ale w miarę tworzenia materiałów przybywało ;).
  
 
Metki są wdzięcznym materiałem, ponieważ są dosyć sztywne i wytrzymałe, więc zagruntowałam je gesso, tak, aby ukryć napisy i urozmaicić strony mojego albumu.

 
Następnie przez maskę nałożyłam białą pastę strukturalną.

 
Stwierdziłam, że jednak fajnie by było dodać moim stronom trochę koloru i papier akwarelowy pokolorowałam ecolinami moim ulubionym pędzlem wodnym.

   

Pokolorowany papier przykleiłam na niektórych stronach i postemplowałam bałaganiarsko stemplami do tła używając czarnego tuszu Archival. 
Do metek okładek przykleiłam tasiemkę bawełnianą, żeby można było związać albumik.

  
 
Przygotowałam zawieszkę z metalowych elementów. Dwa rodzaje łańcuszka, zawieszki, wycięty stempel i ozdoba gotowa. Zobaczcie jak uroczo to wygląda.

 
Okładkę postanowiłam ozdobić delikatnie. Pokleiłam warstwowo kilka skrawków papieru. Na środku nakleiłam kółkiem wycięte z papieru pokolorowanego ecolinami i na środku nakleiłam napis.

 
Pozostało tylko ozdobić strony mojego mini albumiku i gotowe.


Takie małe, a cieszy ... Zobaczcie, jak albumik prezentuje się na zdjęciach.
  






  
pozdrawiam
 

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   

1 komentarz :