poniedziałek, 25 marca 2019

Pogadajmy o monoprintingu - kurs Anai

Hej hej :)
Dziś mam dla Was nowy filmik z serii "anai lubi gadać", a pogadać tym razem bym chciała o płytkach żelowych i monoprintingu.
Kilka razy pokazywałam Wam już tutaj moje eksperymenty z płytkami żelowymi - głównie w art journalu. Dziś chciałabym Wam pokazać kilka moich ulubionych metod na pracę z płytkami, ale też efekt końcowy - co można z takimi ozdobionymi elementami zrobić. Oczywiście możliwości jest mnóstwo, a jedynym ograniczeniem jest Wasza wyobraźnia! Ja tym razem pracowałam na białych tagach, z których na końcu stworzyłam...

... ale może o tym za chwilę ;)
Najpierw zapraszam na film (trwa 25 minut, choć starałam się mówić najszybciej, jak potrafię ;) Kawa i ciastko do oglądania nie zaszkodzą ;) ):


I jak się Wam podobała taka zabawa? 
Stworzyłam dwa mini-albumy - jeden jest już wypełniony i gotowy - drugi jeszcze czeka na swoją kolej, ale czuję, że na tym się nie skończy. Uwielbiam tagi, uwielbiam mediowe eksperymenty i chyba też coraz bardziej lubię robienie mini-albumów :) 
  











A może chcecie o coś zapytać? Albo chcecie więcej filmików o technikach związanych z monoprintingiem? Mam jeszcze kilka pomysłów w zapasie :)
A póki co - miłego i kreatywnego tygodnia Wam życzę :)

pozdrawiam
Anai


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz