środa, 27 lutego 2019

Be happy | Justyna

Witajcie :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kolejny wpis w moim zdjęciowym art journalu. Trochę żałuję, że moje wpisy nie są ułożone chronologicznie, kiedyś powstałby z nich całkiem fajny zbiór albumów. Ale nic, jest dobrze tak, jak jest. Tradycyjnie już na początku kartki mojej książki zagruntowałam kremowym gesso Maimeri, pokolorowałam ecolinami (możecie także sięgnąć po inne farby akwarelowe dostępne w sklepie) i postemplowałam stemplami do tła czarnym tuszem Archival. Ten tusz jest moim ulubionym tuszem, wzory nim odbijane są dokładne, a przy malowaniu nic się nie rozmywa. Kompozycję pod zdjęciem uzupełniłam papierami z dwóch kolekcji  13arts Vintage Summer oraz Rose Fields, elementami z recyclingu (metką, stronami z książki) oraz kilkoma dodatkami. Zobaczcie, jak mój wpis prezentuje się na zdjęciach.






Miłego dnia
Justyna
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie wykorzystać:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz