wtorek, 26 lutego 2019

Kartka ślubna - Najlepszego Robaczki! | Dorota

Hej!
Żuczki przypominają o naszym wyzwaniu "Z miłości do..." :)
Do tematu naszego wyzwania podeszłam konwencjonalnie. Kartka ślubna spełnia zadanie. Jednak do samego tematu kartki ślubnej podeszłam z przymrużeniem oka. 
Wykorzystałam cudną kolekcję papierów Piątku Trzynastego New Moon. Zapałałam do nich gorącym uczuciem i "z miłości do" tych papierów z pewnością jeszcze coś powstanie! Tymczasem rozgrzewka w postaci tejże kartki.
Kraftową bazę okleiłam warstwowo papierami i koronkami. Kompozycji dopełniły elementy do wycinania zawarte w zestawie papierów. Centralnym punktem jest Młoda Para żuczków. Pan Młody ma muchę, a Panna Młoda Welonik z kwiatkiem. Do tego napis i odrobina błysku.
Czyż nie są uroczy?
  




  
Pozdrawiam i zachęcam do udziału w wyzwaniu!
 
Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz