czwartek, 28 lutego 2019

Album tagowy "Dreamland" + video | Aga

Cześć!
Zapraszam Was dziś na chwilę do mojego nieco bałaganiarskiego świata.
A w nim mały albumik w formie połączonych ze sobą tagów. Praca tego typu to dla mnie taki „odstresowywacz"… Głównie dlatego, że nie muszę nic odmierzać, martwić się o krzywizny czy źle przycięty papier, ale też ze względu na to, że każda kolejna strona to mała kompozycja, lub ciekawe rozwiązanie. Jedyny cel jaki mi przyświecał to, aby nie było nudno, ani sztampowo!
Mam nadzieję, że udało mi się w tym bałaganie uchwycić piękno chwil, wspomnień i uciekającego czasu.









Podczas tworzenia wykorzystałam całą masę produktów, które znajdziecie w naszym sklepie!
Począwszy od boskiej kolekcji papierów „Dreamland” marki AB STUDIO, poprzez narzędzia pomocnicze i folię do shakerów, a skończywszy na łańcuszku oraz zawieszkach zdobiących okładkę- wszystko to sprawiło ze praca ta z każdą chwila nabierała rumieńców. Mam nadzieję, że pozwolicie sobie na chwilę odpoczynku, zwolnicie bieg i rzucicie okiem na proces powstawania tego maleństwa.

Zachęcam do sprawdzenia szczegółów projektu na filmie :)


pozdrawiam
Aga
 

Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz