piątek, 1 marca 2019

Komplet z kogutkiem | Ada

Witajcie. 
Dzisiaj zrobiłam sobie zawieszkę z motywem koguta i do kompletu ozdobiłam napis ze sklejki. Motyw z kogutem to papier ryżowy, niestety nie mieścił się w środku sklejki, więc musiałam nieco domalować. Napis "LOVE" długo leżał w pudle, a tak szczerze to zapomniałam o nim całkowicie, na szczęście robiłam porządki i trafiłam na niego. Do zrobienia dekoracji użyłam farb kredowych firmy Pentart. Przybrudziłam ramkę i napis  za pomocą bitum. Po tylu latach mogę powiedzieć, że nawet zapach mi nie przeszkadza - co więcej lubię go używać bo wtedy prace zaczynają wyglądać na moje. Dekory zabezpieczyłam lakierem. A na koniec dodałam sznurek dla ozdoby. 





pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Inne papiery, które można użyć do ozdobienia pisanki:

   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz