poniedziałek, 28 stycznia 2019

Flapsa typu "twist" - kurs Agi

Witam Was styczniowo, choć ten miesiąc chyli się już ku końcowi... 
Mam nadzieję, że w nowy rok weszliście z pompą oraz naładowani pozytywną, twórczą energią!
Ja oczywiście jako typowa kobieta mam całe mnóstwo postanowień noworocznych ;) 
Jednym z nich jest stworzenie projektu, który od miesięcy już miałam w głowie. Jest to projekt spory i wymagający dużo czasu. Mianowicie mowa o ogromnym albumie w stylu vintage, który pełen jest różnych, ciekawych rozwiązań. 
W tej chwili jestem na samym początku twórczego wyzwania, ale od razu chciałbym się z Wami  podzielić ciekawym patentem na stronę w albumie.
Tutorial jest naprawdę bardzo prosty, ale pokazuje nietuzinkową klapkę, którą roboczo nazwałam flapsą typu "twist" - co to oznacza? 

Przekonajcie się sami oglądając film :)
  

A tak prezentuje się gotowa strona:




pozdrawiam
Aga
 
http://ladyscraper.blogspot.com/
 
Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz