wtorek, 29 stycznia 2019

Z myślą o Tobie | Deri Crafts

Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja dla Was, to po raz kolejny uniwersalna kartka na wszelkie okazje. Jestem ostatnio ogromną fanką tego typu rozwiązań i staram się realizować je na różne sposoby. Dzisiejsza praca jaką chciałam Wam zaprezentować, powstała pod wpływem tematu z wyzwania „Złoto i maski”. Do jej stworzenia wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji Craft O'Clock. Z nich stworzyłam tło, na które przez maskę nałożyłam pastę brokatową, tym samym realizując oba założenia wyzwania ;-) Kompozycję kwiatową, ułożyłam z ręcznie wyciętych przeze mnie elementów, z tej samej kolekcji papierów co tło. Aby podbić dodatkowo złote elementy, dodałam tekturkową wycinankę, którą również pomalowałam brokatową pastą.
Jak zawsze całość pracy domknął stosowny uniwersalny napis, odrobina chlapnięć białym rozwodnionym gesso oraz kilka kropelek perełek w płynie.
  






Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu.
Miłego dnia!
 
  
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz