niedziela, 27 stycznia 2019

Nostalgiczny wpis do Art Journala - kurs Justyny

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam mediowy wpis do mojego Art Journala... spokojny, nieco nostalgiczny, chociaż wykorzystałam letnie i plażowe zdjęcie.




  
Chciałam Wam  pokazać, jak krok po kroku powstał powyższy wpis.

Zaczęłam od przygotowania stron mojego art journala i zagruntowania ich białym gesso. Nie robię tego zbyt dokładnie, ponieważ lubię kiedy druk pod spodem jest lekko widoczny. To powoduje, że tło staje się bardziej urozmaicone.
  

Na tak przygotowane podłoże nałożyłam szpachelką warstwę pękającej pasty i pozostawiłam do wyschnięcia. Staram się nie suszyć pasty nagrzewnicą. Moim zdaniem, kiedy pasta wysycha naturalnie te pęknięcia są ładniejsze.


Po wyschnięciu pasty postemplowałam moje strony różnymi stemplami do tła.


Następnie przez maskę nałożyłam warstwę pasty strukturalnej.


Wyschnięte warstwy pokolorowałam ecolinami wykorzystując mój ulubiony pędzelek wodny.


Postanowiłam dodatkowo wzbogacić tło mojego wpisu i wykorzystałam cudne tasiemki bawełniane. Węższa jest tasiemką samoprzylepną, co znacznie ułatwia pracę, a przyklejony wzór jest idealny.


Następnie pod zdjęciami ułożyłam kompozycję z papierów i  warstwy skleiłam kosteczkami 3d, żeby mój wpis był bardziej przestrzenny.


Do tego jeszcze tylko kilka dodatków napis z tekturki, ćwieki, kaboszony i wpis gotowy.

Miłego dnia
Justyna
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne stemple:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz