piątek, 23 listopada 2018

Eko kartka | Dorota

Hej, hej!
W ramach naszego eko-wyzwania stworzyłam dla Was kartkę w kraftowym klimacie. Posłużyłam się kolekcją papierów Piątku Trzynastego, która  skradła mi serce: Serendipity. Bardzo lubię te delikatne białe wzory na zwykłym kraftowym tle. Świetne do kartek w stylu Clean&Simple, ale także pole do popisu, gdy chcemy bardziej zaszaleć z dodatkami. Ja poszalałam:)


Użyłam bazy DL, okleiłam papierami ze wspomnianej kolekcji. Utworzyłam kompozycję z tagów, skrawków papieru i subtelnych koronek. 
Pod materiałowe kwiaty podłożyłam podstemplowane, wycięte liście, sznureczek oraz wycięte z jednego z arkuszy używanej kolekcji piórka.
Zarówno elementy papierowe, jak i materiałowe kwiaty maznęłam gesso.
Mam nadzieję, że Wam się podoba i pochwalicie się swoimi eko-inspiracjami.



   
Pozdrawiam i powodzenia w naszym wyzwaniu!
http://dorisowepotworki.blogspot.com/
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
Możecie użyć tych stempli:
  
   

1 komentarz :