poniedziałek, 26 listopada 2018

Wianek w stylu "Eco" | Krysia

Przychodzę dzisiaj do Was z ozdobą bożonarodzeniową w stylu „eco”. Przyjemna w wykonaniu i ciesząca oko swoją prostotą.

Gdy w sklepie „ZieloneKoty” pojawiły się tzw. „oponki styropianowe”, od razu miałam pomysł na nie. Chciałam ozdobić oponkę własnoręcznie robionymi poisencjami z foamiranu.

Dodałam kilka gwiazdek wyciętych z tektury falistej oraz małe szyszki, które wcześniej troszkę „oprószyłam” białą farbą. Cała oponka jest opleciona jutą. Dodałam wieszadełko ze sznurka lnianego i tak o to powstała ozdoba, którą z przyjemnością powieszę na drzwiach swojego domu.

Taka ozdoba jest szybka w wykonaniu i świetnie nadaje się na prezent.






Pozdrawiam
Krysia
 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz