środa, 21 listopada 2018

Scrap w stylu Eko | Justyna

Witajcie ;)
Czy widzieliście już temat naszego nowego wyzwania? Myślę, że tak, bo trwa już ponad tydzień. Jeżeli nie to koniecznie zerknijcie, bo temat jest rewelacyjny. 
Ja na to wyzwanie przygotowałam layout na tekturze z pudełka. Wycięłam arkusz 30cm x 30cm. Aby urozmaicić tło z części mojej bazy zerwałam wierzchnią warstwę papieru i odkryłam tekturę falistą. 
  

Całą kartkę zagruntowałam bezbarwnym gesso, aby spokojnie chlapać, mazać i nie martwić się o to, że tektura wchłonie farbę zbyt szybko (a niestety tak by było). Miejscowo przy użyciu szpatułki nałożyłam białe gesso, pokolorowałam ecolinami i postemplowałam. Kiedy moje tło było gotowe zaczęłam układać kompozycję pod zdjęciem wykorzystując papiery oraz dodatki z kolekcji AB Studio In-Wonderland, które uzupełniłam tekturkami w naturalnym kolorze oraz metkami z recyclingu. Do tego kilka dodatków i layout gotowy.
  





Miłego dnia
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz