czwartek, 23 sierpnia 2018

Mini album | Anai - warsztaty

Hej kochani :) 

Dziś chciałabym Wam zaprezentować moją najnowszą radość i dumę - mini albumik zamknięty w drewnianym pudełku. Całość oczywiście mocno mediowa, pełna różnorodnych technik i trików. Oj pobawiłam się tutaj troszkę! Mamy i farby metaliczne i kredowe, przecierki, postarzenia, ale też trochę błyszczącego brokatu, metalicznych wosków i cekinów. Mamy "akwarelowe plamy" i błyszczącą złotą folię. Słowem - dzieje się! :) 
Na początku planowałam zrobić w tym pudełku taką ukrytą ramkę, którą można postawić na półce, ale później miałam problem ze zdecydowaniem się na tylko dwa zdjęcia - i tak powstała w mojej głowie koncepcja albumiku - nieco podobnego zresztą do albumu w pudełku na cd, który stworzyłam rok temu ;) (kto wie? może właśnie powstaje mała tradycja? ;) )









A  najlepsza wiadomość jest taka, że Wy również możecie zrobić sobie taki albumik - pod moim okiem :) Serdecznie zapraszam na wrześniowe warsztaty:

  • 22 września o 11:00 w Gdańsku w Pracowni RetroDrobiazgi
  • 29 września o 14:30 w Warszawie - gościnne warsztaty w Pracowni Agaterii (dodatkowo o 10:00 odbędzie się warsztat z Mixed-Mediowym domkiem - szczegóły wkrótce na moim blogu i innych social mediach)
Zapisy i wszelkie dodatkowe informacje pod mailem: warsztaty@anai.pl
  

pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

            
            
            
            
         

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz