poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Album chłopięcy | Dorota

Witajcie!
Dziś w ramach odpoczynku od wakacyjnych, letnich inspiracji przygotowałam dla Was album z okazji narodzenia chłopca. Nie obyło się bez kwiatów i koronek, ale jednak dzięki stonowanym, pastelowym papierom w niebiesko-szarej kolorystyce chłopięcy charakter pracy został zachowany.
Użyłam świetnej kolekcji papierów Craft o'clock "Mój Skarb - Chłopiec". Okleiłam nimi samodzielnie wykonaną bazę. Użyłam zarówno całych arkuszy na oklejanie stron oraz skrawków do ozdabiania marginesów. Okładkę ozdobiłam napisem w ramce, koronkami oraz kwiatami. Prace wykończeniowe pastą brokatową oraz perełkami Nuvo.
    
  
  
  
  
  
pozdrawiam
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie użyć:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz