środa, 14 czerwca 2017

Skrzynia na pędzle z dekorami w rdzy | Vika

Witajcie wszyscy skądkolwiek jesteście.

Pamiętacie mój ostatni mini kurs? Pokazywałam jak “pordzewić” gipsowy dekor używając farb Pentartu.
Temat tego kursu był nieprzypadkowy. Właśnie robiłam  skrzynię na pędzle. Musiałam je wreszcie jakoś opanować, bo panoszyły mi się w całej pracowni, stojąc w różnych przypadkowych miejscach i naczyniach.
Postanowiłam więc zrobić skrzynię – dużą i pojemną – oczywiście z zardzewiałymi dekorami.
 


Skrzynia jest naprawdę duża i dekor musiał być duży, dlatego wybrałam formę Vivy z barokowymi wzorami.
Skrzynię pokryłam gesso,  dodałam szablon z pięknymi literami i pomalowałam dwoma kolorami farb kredowych – białą i grafitową, a potem przetarłam na mokro.
Do farb dodałam proszku 3D (tego samego, który jest w zestawie farb do efektu rdzy), żeby uzyskać fakturę na ściankach skrzyni.



Dorobiłam jeszcze parę elementów ozdobnych używając form Primy i masy Das. Nakleiłam je mokre, a po wyschnięciu  “pordzewiłam”  w identyczny sposób jak główny dekor.



 
Na koniec pomalowałam środek w kolorze szaro-zielonym (zieloną farbę  zmieszałam z farbą grafitową) i zabezpieczyłam całość matowym lakierem.



pozdrawiam serdecznie
Vika
http://www.astrolabiumart.pl/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz