piątek, 16 czerwca 2017

Oczekiwanie na pełnię lata | Dorota

Witam wszystkich radośnie!
Dziś już niemal wakacyjnie inspiruję Was kolorowym, energetycznym, pozytywnym boxem. Wielkimi krokami zbliża się lato. Zaczynam czuć pozytywną wibrację i zew przygody, dlatego na mojej pracy wszystko, co może się z tym kojarzyć: ciepłe barwy, bąbelki, balony i letnie kwiaty.
Użyłam bazy kraftowej exploding box oraz papieru akwarelowego. Na dwóch ściankach odbiłam stemple balony i pokryłam je medium maskującym, żeby ecoliną zrobić tło. Na pozostałych ściankach wymalowałam ecolinowe plamy. Na pokrywce boxa oraz jednej ściance akwarelowe mazaje posłużyły mi za tło do kolorowej kwiatowej kompozycji. Wybitnie podpasowały mi tutaj bąbelkowe tekturki. Naklejki z pozytywnymi hasłami umieściłam przy balonach. Aby zachować równowagę względem przebogatej ukwieconej ścianki jedna naklejka znalazła się na ecolinowej, fantazyjnej plamie na przeciwko.







Scrapowanie w słońcu,w doborowym towarzystwie, niekontrolowana zabawa farbami i przebieranie w kolorowych mediach i przydasiach wprowadziły mnie w pogodny nastrój oczekiwania na pełnię lata. Polecam gorąco!
http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie użyć:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz