poniedziałek, 26 czerwca 2017

Nowy Art Journal | Justyna

Witajcie :)
Mój kolejny art journal zapełniony po brzegi. Postanowiłam przygotować kolejny, bo przecież bez niego nie mogę się obyć :)
Tym razem postawiłam na niebiesko czarną kolorystykę. Okładkę zagruntowałam primerem i pędzlem gąbkowym nałożyłam dwie warstwy gesso. Nakładanie gesso tym pędzlem daje dodatkowy efekt struktury, który fajnie wzbogaca tło. Przez maskę nałożyłam pastę strukturalną i całość pochlapałam ecolinami i postemplowałam.
  

Na okładce stworzyłam łapacz snów. Farbami akrylowymi wymalowałam kółko i pokolorowałam sznurek na którym zawiesiłam piórka z masy samoutwardzalnej. Piórka i napis pokolorowałam farbami akrylowymi i musnęłam delikatnie farbą metaliczną.
  
 
Ten journal to taki trochę hmmm ... mój własny kosmos ...
  
   
Miłego dnia
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz