środa, 28 czerwca 2017

Pani Zielonooka – skrzynka | Vika

Witajcie wszyscy skądkolwiek jesteście.
Dziś chciałabym  Wam pokazać moją ostatnią skrzynkę.
Jest inna. Jasna, ale z czernią. I z zielonymi elementami. Taka właściwie monochromatyczna, choć jednak nie do końca.
I nie jest grzeczna. Wręcz przeciwnie, a to za sprawą faktur, które kocham i motywu (transfer).
Skrzynka jest pokryta białym gesso i przetarta oliwkową farbą kredową. Na tak przygotowane podłoże położyłam czarno-biały transfer, a następnie przy pomocy szablonów stworzyłam fakturę używając białego i czarnego gesso. Jako elementu przełamującego tę czarno-białą kolorystykę użyłam zieleni, rysując niektóre elementy kredką tuszową.
Na koniec całą pracę zabezpieczyłam matowym lakierem.
  






   
pozdrawiam
http://www.astrolabiumart.pl/

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz