piątek, 23 czerwca 2017

Tacka na lato | Anai

Pamiętacie o naszym truskawkowym wyzwaniu? Temat idealny na czerwiec :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie rządzą teraz truskawki pod wszelkimi postaciami :) 
Na wyzwanie natomiast przygotowałam sklejkową tackę z różowymi napisami. Pamiętajcie - truskawki ze śmietaną mogą dać przepiękne odcienie różu! Ach. Już mi ślinka cieknie :D


Wykorzystałam tutaj zarówno kredowe farby Americana Decor, jak i moje ulubione magiczne farby Dylusions. Na zdjęciach nie jest to może tak bardzo widoczne, ale róż nie jest tu jednolity - pojawia się w kilku odcieniach. 


Pamiętajcie, że farby kredowe dobrze trzymają się także na metalowych dodatkach. Do mojej skrzyneczki niezbyt pasowały uchwyty w kolorze starego złota, więc przemalowałam je sobie na czarno, dzięki czemu lepiej stapiają się z tłem. 
 
  
Do wykończenia użyłam kilku warstw ultra-matowego lakieru Americana Decor, a pomiędzy nimi dodatkowo całość przetarłam białą patyną wodną. Używam jej ostatnio bardzo często i zachwycam się jej możliwościami :) 
 

Drewniane tacki, pojemniczki i pudełka to ostatnio mój konik :) Jeśli chcecie się dowiedzieć na ten temat trochę więcej, to zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku z mojego craftowego kącika:


pozdrawiam
Anai
http://anai.pl/
  
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz