poniedziałek, 15 maja 2017

Wyzwanie "Moodboard"

Witajcie kochani :) 
Przybywamy dziś do Was z nowym wyzwaniem - tym razem postawiłyśmy na ciepły, wiosenny klimat w formie tablicy inspiracji. Nasz "Moodboard" składa się ze zdjęć nawiązujących do ciepłych wieczorów, ogrodowych przyjęć, zabawy, ciepłego wiosennego klimatu. Mamy nadzieję, że poczujecie się zainspirowani i znajdziecie tu kolory, klimat czy motywy, które zechcecie wykorzystać w swoich pracach.
Moodboard pozwala na wiele możliwości interpretacji - dajcie się ponieść wenie :) Będzie nam bardzo miło, jeśli dodatkowo napiszecie, które elementy Was zainspirowały - tak, jak poniżej zrobiły to nasze projektantki :)


Zasady wyzwania:
- stwórz pracę zainspirowaną naszym moodboardem - możesz zainspirować się kolorami, klimatem, pojedynczymi motywami - będzie nam miło, jeśli napiszesz, co Cię zainspirowało;
- praca powinna być nowa, stworzona na nasze wyzwanie; może zostać zgłoszona także  w innych wyzwaniach;
- zamieść pod tym postem link do opublikowanego zdjęcia pracy (naciskamy niebieski przycisk "add your link"). Możesz zamieścić link do posta na swoim blogu, ale także do zdjęcia na Pinterest czy Facebooku - pamiętaj tylko, aby zmienić ustawienia zdjęcia na PUBLICZNE;
- pamiętaj też, aby w swoim poście, czy w opisie zdjęcia na FB napisać o naszym wyzwaniu oraz zamieścić link do tego posta;
- nagrodzimy dwie osoby:
  • zwycięską pracę -  wybierze nasze przemiłe DT.  
  •  nagrodę losową - wylosujemy spośród wszystkich prac.

Do wyzwania można zgłosić kilka prac, ale prosimy - nie więcej niż trzy.

Wyzwanie trwa do 04.06.2017 r.  
  
A oto inspiracje naszego DT:    
   
Dorota: Mnie zainspirował romantyczny klimat naszego moodboarda: migotliwe girlandy, ciepły miedziano-złoty zachód słońca, figlarne zimne ognie. Dlatego też kartka jest w ciepłych barwach, złoto pojawia się na stemplu, kwiatku, w postaci cekinów. Miało wyglądać jakby zachodzące słońce rzucało łagodny blask na każdy szczegół. Pewnie nie tylko ja tęskniłam za ciepłem...
  

Justyna: Najbardziej zainspirowało mnie zdjęcie z konfetti. To na jego bazie powstał mój  wpis. Wykorzystałam również łapacz snów oraz kolorystykę niektórych elementów z tablicy.
   
 
Tores: Z moodboardu szczególnie w oko wpadł mi łapacz snów, i on właśnie jest głównym elementem mojej pracy. Wykorzystałam też motyw cegieł.
  
   
CZEKAMY NA WASZE PRACE!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz