środa, 17 maja 2017

Kartka z wiosennym złotem

Hej :)
Jako pierwsza inspiruję Was do naszego majowego wyzwania. Droga do pełni wiosny była długa, zimna i deszczowa, ale doczekałyśmy się! W naszym moodboardzie najbardziej urzekły mnie migoczące girlandy, zachód słońca, miękkie światło i wszechobecne ciepło. Dlatego na mojej kartce królują kolory złota i miedzi. Tło stworzyłam na papierze akwarelowym: stempel pokryłam klejem do złoceń i odbiłam na papierze. Na to położyłam złotą folię, starłam gąbeczką nadmiar i tadam! Piękny mieniący się na złoto ornament.
Na skrawku papieru z kolekcji "I love vintage" położyłam koronkę, przywiązałam sznurek i drucik miedziany. Umieściłam kwiatki, i napis złożony z kosteczek. Złoto przemyciłam gdzie się dało: pastą przetarłam każdy wystający element, dołożyłam cekiny.
 



  
Pozdrawiam i zapraszam do naszej moodboardowej zabawy!
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/
 
W  mojej pracy użyłam:

   
   
   
   
   
   
   

Stemple z motywem druku:

   
   

Koronka podobna do mojej:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz