wtorek, 27 sierpnia 2024

Personalizowana kartka z okazji Chrztu Świętego | Marta

Cześć, Dzisiaj chcę Cię zainspirować do stworzenia kartki z okazji Chrztu Świętego. Jest to wyjątkowa uroczystość i z pewnością warto zabrać na nią personalizowany prezent w postaci kartki, albumu czy exploding boxa. Taka ręcznie robiona pamiątka będzie pięknym wyrażeniem swoich uczuć i życzeń dla maluszka. Dodatkowo w pudełku dołączonym do kartki można schować pieniądze, które ofiarujemy dla dziecka.
W swojej inspiracji wykorzystałam kolekcję Lemoncraft Cotton Candy (bloczek 20x20 oraz bloczek elements&basic). Użyłam delikatnych deseni pasujących do uroczystości. Na wierzchu zbudowałam wieloelementową kompozycję wykorzystując koronkę, serwetkę z papieru, tekturkę w kształcie wózka z Kreatywnej pracowni, materiałowe kwiaty oraz elementy wycięte z kolekcji. Aby nadać lekkości użyłam listków embossowanych na kalce oraz dodałam kuleczki 3d balls od Pentartu. Na koniec przykleiłam napis oraz datę uroczystości, który personalizuje kartkę i sprawia, że pamiątka jest osobista.
Ręcznie wykonana kartka to coś więcej niż tylko papier i ozdoby. To symbol serca, które wkładasz w przygotowanie tego wyjątkowego upominku. Taka kartka jest unikalna, personalizowana i niesie ze sobą emocje, które trudno wyrazić słowami. Przy okazji Chrztu Świętego, kiedy każdy gest ma znaczenie, warto postawić na coś, co podkreśli wagę tego wydarzenia.
Miłego tworzenia
Marta

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz