środa, 28 sierpnia 2024

Wpis w Art Journalu | Matilde

Jaki jest Wasz ulubiony sposób na relaks i odstresowanie się? U mnie zawsze sprawdza się sięgnięcie po ulubione media i art journal. Zaczynam od przeglądania tuszy, mgiełek, stempli, następnie skupiam się na dodatkach, często zaczynając od zdjęcia lub innego głównego motywu, a w dalszej kolejności od drobniejszych elementów, które układam wokół niego.
W tym wpisie postawiłam na kolory zbliżającej się powoli jesieni. Tusz distress oxide fossilized amber ma odcień pięknej, ciepłej żółci muśniętej delikatnie jasnym brązem. Kojarzy mi się nieco z przekwitającymi mimozami.
Tusz nałożyłam przez maskę, a następnie utrwaliłam wzór przezroczystym pudrem do embossingu. Dzięki temu kolor jest zachowany, a na wierzch można aplikować kolejne media. Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na cyferkę, która jest pokryta pudrem do embossingu od Lindy's. Zawiera on w sobie drobinki w różnych kolorach i wielkościach i po stopieniu daje ciekawą, nieregularną powierzchnię. Bardzo podoba mi się ten efekt.
Polecam też uwadze stempel - liść, który jest jednym z kilku w zestawie stempli od Tima Holtza. Przepięknie się odbijają, zachowując wszystkie najdrobniejsze detale. Odbitki pokolorowałam kredkami akwarelowymi mieszając ze sobą różne odcienie zieleni.
Zachęcam mocno do spróbowania tej metody na relaks, jeśli jeszcze nie mieliście okazji.
Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

7 komentarzy :

  1. Obłędny wpis, nie mogę oderwać oczu... kompozycja, kolory i układ po prostu bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wpis :) Uwielbiam takie klimaty. Co to za art journal? Gdzie mogę taki zakupić? Bardzo mnie kusi żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ten konkretny notes kupowałam dość dawno temu, ale w sklepie znajdziesz inne, które też się świetnie sprawdzą do tego celu. Szukaj w tym dziale: https://zielonekoty.pl/scrapbooking/bloki-notesy-art-journal
      Korzystam też z notesów firmy Talens, takiego jak ten: https://zielonekoty.pl/scrapbooking/notes-art-journal-talens-sketchbook-black-12x12cm-z-gumka
      Jest też większy ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Już zaglądam do sklepu :)

      Usuń