poniedziałek, 26 sierpnia 2024

Kartka z odrobiną jesieni | Aleksandra

Dzisiaj witam się z Wami już nieco jesiennie, bo choć lato jeszcze trwa w najlepsze, a upały nie ustępują, wieczorami jednak czuć już jesień w powietrzu. Moja inspiracja to minimalistyczna kartka z odrobiną jesiennego lasu. Tło wytuszowałam, tworząc nieregularne, kolorowe plamy i pochlapałam tuszem Vintage Photo. Wytuszowałam też tekturkę falistą, którą widać w tle. Paprocie i gałązki to wykrojniki, z kolei grzybki a także napis pochodzi z jesiennego zestawu elementów die cuts 49 Market. Grzybki były co prawda w odcieniach beżu, ale od czego są kredki :) Wystarczyło dodać koloru i kilka białych plamek pisakiem Gelly Roll, by zmienić je w muchomory. Zestawu 49 Market z grzybami niestety nie ma już w sklepie, ale podlinkowałam Wam inne jesienne zestawy z dodatkami do wykorzystania w podobnych pracach. I pamiętajcie grafiki można kolorować - zmienić odcień, dodać intensywności, a nawet zupełnie przeprojektować jak w moim przypadku, a ze względu na to, że nie są to papiery akwarelowe - najlepiej zrobić to kredkami :)
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:


Jesienne dodatki:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz