niedziela, 25 sierpnia 2024

Na bogato! Kartka z transmisji LIVE | DeriCrafts

Na ostatnim LIVE na naszym profilu i kanale YouTube pokazałam Wam, jak w prosty, ale efektowny sposób przygotować tła do różnych projektów. Tym razem wykorzystałam przepiękne tusze od Tima Holtza – Distress Mica Stains oraz Distress Spritz. Dodatkowo użyłam tuszy Distress Oxide, aby jeszcze bardziej urozmaicić tła. Na koniec przygotowałam kartkę o tematyce podróżniczej. Jeśli interesuje Was taka tematyka, a nie mogliście być obecni podczas LIVE, to jak zawsze nagranie jest zapisane na naszym kotkowym kanale YouTube.
Zapraszam!


p.s. Na jednym ze zdjęć znajdziecie również jedną z nowości, które pojawiły się w sklepie, a mianowicie tło fotograficzne od Mintay. Ja wybrałam dość uniwersalne, czyli białą cegłę. A co Wy o nich sądzicie? Znacie? Używacie?
Pozdrawiam
DeriCrafts

Wykorzystane i podobne produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz