sobota, 24 sierpnia 2024

Tamborek z maszyną do szycia | Zuza

Moja dzisiejsza inspiracja idealnie nada się jako dekoracja do pracowni krawieckiej - zrobiłam niewielki tamborek z maszyną do szycia w centralnym miejscu.
Do zrobienia tła wykorzystałam papier akwarelowy oraz dwa kolory Distress Ink - Wild honey oraz Worn lipstick. Po nałożeniu koloru na mokro na papier, dołożyłam jeszcze odrobinę tuszu przez maskę w kropki oraz spryskałam Distress Spritz w kolorach - Fossilized amber oraz Picked raspberry. Maszyna do szycia to tekturka z zestawu tekturek od Mintay Papers. Tekturkę również potuszowałam tuszami, tym razem wykorzystując tusze niebieskie i fioletowe i dorysowałam zawijaski białym pisakiem. Dołożyłam jeszcze wstążkę w cudownym kolorze od Old Fashion Ribbon, tekturkowy guzik oraz niewielką metalową zawieszkę.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Tasiemki:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz