poniedziałek, 3 lutego 2020

Pudełko z niebieskimi różami | Hannas

Myślę, że każdy z nas (no, przynajmniej większość :))  tęskni za wyrazistymi, soczystymi kolorami, które na myśl przywodzą wiosnę. Ja, mając już dość szaroburej aury, ozdobiłam drewniane pudełko różami w dość nietypowym, ale wyraźnym kolorze. Biel połączona z odcieniami niebieskiego wywołuje u mnie bez wątpienia pozytywne i radosne emocje :)
Do wykonania tej pracy wykorzystałam średniej wielkości pudełko, które możecie nabyć w komplecie z dwoma skrzyneczkami w innych wymiarach. 
Wnętrze szkatułki pomalowałam ciemną bejcą. Natomiast wieczko, potraktowane jasną farbą kredową, okleiłam papierem ryżowym z motywem niebieskich róż. Boki pudełka ozdobiłam niebieską pastą za pomocą szablonu. Pastę uzyskałam ze zmieszania niebieskiej farby akrylowej z  Magic Powder 3D 13arts. Polakierowane pudełko przybrudziłam ciekłą patyną. a następnie pochlapałam czarną farbką. Na końcu zabezpieczyłam matowym lakierem. Przykręciłam uchwyt i zawiązałam błękitną wstążkę przybrudzoną złotą pastą.
Mam teraz pudełko na czasie, bowiem klasyczny niebieski to kolor roku 2020 :)
  






Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz