sobota, 1 lutego 2020

Romantyczny mini album | Justyna

Dzień dobry w sobotę :) 
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam mini albumik, który może być świetnym prezentem lub pamiątką. Tworzy, w zasadzie przez przypadek, komplet z kartką na dzień babci, którą przygotowałam na poprzednią inspirację. Lubię pracować na gotowych bazach i tym razem również sięgnęłam po taką i wykorzystałam bazę harmonijkową z wiązaniem z Eco Scrapbookingu, którą okleiłam papierami z kolekcji "Vintage Bisou" Craft o Clock. Okładka albumu jest warstwowa, ale bardzo prosta. W środku harmonijkę okleiłam papierami z tej samej kolekcji. Czeka teraz na fajne zdjęcia. Taki album powstaje bardzo szybko. Spróbujcie ;)
  






Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne materiały, które możecie wykorzystać:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :