środa, 5 lutego 2020

Jeden stempel, dwie karteczki | Aleksandra

Dzień świętego Walentego coraz bliżej i nic dziwnego, że ostatnio na naszym blogu przewija się temat walentynek. Dzisiejsza inspiracja to kolejna propozycja z tej okazji. Dwie karteczki z wykorzystaniem jednego, zabawnego stempla
W całości stempel przedstawia dwa zwierzaczki naprzeciwko siebie, jednak postanowiłam je rozdzielić. Na każdym tagu odbiłam po jednym zwierzaczku maskując niepotrzebne elementy i pokolorowałam kredkami. Wybrałam brązy i mocne czerwienie. Przyznam, że kredki to mój ulubiony sposób na kolorowanie stempli.
Do przygotowania tła wykorzystałam maskę AB Studio i tusz Distress. Wytuszowałam nieregularne pasy maski i dodatkowo obrysowałam czarnym cienkopisem. Dodałam napis i jeszcze kilka kleksów również za pomocą stempla. Do przygotowanych tagów zamontowałam nitownicą oczka i dodałam sznureczki. Gotowe tagi przykleiłam na taśmie dystansowej.





  
Mam nadzieję, że te zabawne, walentynkowe karteczki przypadną wam do gustu :)
Pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz