niedziela, 29 października 2017

Zimowe rękawiczki | Dorota

Hej Kochani!

Dziś mała zapowiedź tego, co będzie się działo w listopadzie na naszym blogu. A może i na dworze?
Nasze półki uginają się pod ciężarem przeróżnych zimowych kształtów ze sklejki. Mnie wpadły w oko urocze rękawiczki. Przypomniało mi się, jak wyglądały wełniane rękawice, kiedy jako dziecko wracałam z dworu. Euforia, która towarzyszyła pierwszym opadom śniegu nie pozwalała mi wrócić do domu wcześniej, niż kiedy usta już były fioletowe, poliki purpurowe, ubrania przemoknięte, a do wełnianych kłaczków rękawicy były poprzyczepiane śniegowe kulki. Wróciłam z uśmiechem do tych wspomnień i wyczarowałam takie oblepione śniegiem, ociekające lodowatością jednopalczatki. A skoro dziecięce, to koniecznie połączone sznurkiem.

   
Sklejkowe rękawice okleiłam papierem UHK Gallery z kolekcji "Christmas in Avonlea" - "Holly" z użyciem kleju do decoupage. Przez maskę z motywem kwiatów nałożyłam pastę pękającą. Zanim przeszłam do nakładania bez umiarkowania pozostałych preparatów, zawiązałam pętelki na trzech kawałkach żyłki i przykleiłam je u spodu jednej rękawiczki. Na koniec pracy zawiążę na nich "sopelki". Jako fajna struktura posłużyły mi szydełkowe mini serwetki, ale możecie użyć koronki, serwetki z wykrojnika, innego szablonu. W różnych konfiguracjach kładłam pastę ziarnistą, pękającą, brokatową. Jeszcze mokre preparaty posypywałam mikrokulkami i kryształkami lodu. Kiedy wszystko wyschło, a trochę to trwało, gdzieniegdzie nałożyłam klej do decoupage, ale może też być inny klej lub gel i posypałam cekinami. Rękawice wykończyłam futerkiem i połączyłam wstążką. Będą służyć za piękną ozdobę drzwi, kiedy będę już gotowa zaprosić do siebie zimę. 






pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :