czwartek, 26 października 2017

Notesik w letnim klimacie | Justyna

Witajcie ;)
Jesień za oknem, a ja przekornie stworzyłam projekt w letnim klimacie :) Wyszło trochę, jak w bajkowym ogrodzie ... aż zatęskniłam za wylegiwaniem się na trawie.
Bazę notesiku zagruntowałam gesso i nałożyłam farbę do spękań. Jestem od niej uzależniona. Następnie przez maskę nałożyłam pastę strukturalną, pochlapałam ecolinami i delikatnie postemplowałam. Do mojej kompozycji wykorzystałam tekturki pokryte proszkiem do embossingu, odlew z foremki, kwiaty i kilka drobiazgów.
    



  
Mam nadzieję, że Wam ten notes też przypomniał lato? ;)
Miłego dnia!
Justyna
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz