wtorek, 24 października 2017

Romantyczny komplet | Ada

Witajcie!
Mam nadzieję, że każdy z was miał tak udany weekend jak ja :)  Mój był bardzo twórczy, bo spotkałam grono swoich znajomych, z którymi mogłam wspólnie podekupażować. Bardzo miło spędzony czas. W takim gronie warto podładować baterie dzięki pozytywnej atmosferze. A teraz dosyć o moich wyjazdach , bo inaczej nie przestanę, a przecież czas na moją kolejną inspirację. 
Tym razem zrobiłam pudełeczko na płytę CD. Do tego pudełeczka można schować kartkę - doskonale nadaje się do tego. Do środka zrobiłam małe serduszko - romantyczny dodatek. Całość wygląda bardziej jak szkatułka, a nie zwykłe pudełko. Motyw to papier ITD. Foremki... wiadomo teraz ich wszędzie pełno więc i u mnie są :) 





pozdrawiam
Ada
http://pakamerka.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz