wtorek, 31 października 2017

Zimowa ramka | Anai

Hej Kochani!
Ja wiem, że to dopiero końcówka października... no powiedzmy, że już prawie listopad... i że to nieco za wcześnie na świąteczne przygotowania ;) Co więcej - przysięgam Wam, że do tej pory nigdy nie zdarzyło mi się nawet o kartkach świątecznych pomyśleć wcześniej niż w grudniu.
A jednak - w tym roku świąteczna atmosfera jakoś wyjątkowo wcześnie mi się udzieliła (pewnie ma to związek z tym, że za każdym razem gdy bywam w sklepie Zielone Koty widzę te wszystkie cudne bombki, ozdoby, świąteczne papiery... prawdziwe przedświąteczne szaleństwo!

I tak mnie jakoś naszło, że musiałam - po prostu musiałam :) 
Powstała słodka świąteczno-zimowa ramka na bazie ze sklejki, a ja uwielbiam ją mocno i odkąd ją stworzyłam, to mam ogromną ochotę na pieczenie pierników!

(A jeśli jesteście z Trójmiasta lub okolic, to podpowiem, że pod koniec listopada planuję świąteczny maraton warsztatowy, podczas którego tworzyć będziemy m.in. takie ramki. Szczegóły wkrótce na moim blogu lub mailowo - warsztaty@anai.pl)





pozdrawiam ciepło, słodko i korzennie :D
Anai

Wykorzystane produkty:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz