środa, 2 sierpnia 2017

Malinowa Konewka | Ada

Witajcie w ten sierpniowy upalny dzionek. Zapraszam Was do obejrzenia mojej nowej konewki, w nieco nietypowych kolorach, bo zamiast zieleni i niebieskości tym razem odcień malinowy. Wykorzystałam piękny papier ITD. Do zrobienia wycisków użyłam żywicy, którą gorąco polecam do wszystkich foremek. Tam, gdzie masa sobie nie radzi, żywica świetnie się sprawdza. Praca z nią jest łatwa i szybka - odlewy można wyjąć z foremek już po kilkunastu minutach. Są one wtedy jeszcze lekko plastyczne, dzięki czemu można je formować także na okrągłych powierzchniach - tak, jak tutaj.


 
Wykonując tą konewkę, najpierw zaczęłam od zrobienia tła, a później nakleiłam motyw, dzięki temu doskonale wtopił się w tło. Pozostawiłam tutaj wszystkie chropowatości, a nawet dodałam nieco pęknięć i nierówności za pomocą pasty strukturalnej i pękającej.


   
Foremki świetnie przykleiły się do okrągłej powierzchni. Konewkę przybrudziłam bitum i pokropkowałam. W kilku miejscach zrobiłam embossing , aby dodatkowo ozdobić puste miejsca. 


 
  
pozdrawiam serdecznie
Ada
http://pakamerka.blogspot.com/

Wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   

Polecane foremki silikonowe:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz