poniedziałek, 31 lipca 2017

Ślubny minialbum | Dorota

Hej Kochani!
Sezon ślubny trwa w najlepsze, więc dziś inspiruję Was harmonijkowym minialbumem na tę okazję. Słońce wreszcie u nas zawitało i pięknie zamigotał mi słoiczek pasty brokatowej Cosmic Shimmer, zatem chwyciłam ją, karty bazowe, blok akwarelowy, stempel i kilka kwiatów.
Z papieru bazowego kraft zrobiłam bazę swojej harmonijki. Następnie wycięłam prostokąty o kilka milimetrów mniejsze od bazy z arkuszy bloku akwarelowego. Marginesy delikatnie ozdobiłam stemplem - napisy, potem przez maskę nałożyłam pastę, która mnie zainspirowała. Na okładkach pominęłam wzór pisma, tylko nałożyłam pastę prawie na całej powierzchni. Na okładce albumu przykleiłam tekturkę - jej też nie omieszkałam maznąć brokatową pastą. Na niej ułożyłam kompozycję kwiatową i voila! Prosty, acz efektowny minialbum gotowy.







Pozdrawiam!
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/
  
Produkty, których użyłam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz