środa, 31 maja 2017

Herbaciany podwieczorek

Hej Kochani.

Dzisiaj sielski, ciepły, słodki klimat. Cała kartka powstała dookoła uroczego czajniczka, który mnie urzekł. Kiedy pojawił się na naszych półkach przywołał wizję relaksującego, leniwego podwieczorku w letniej atmosferze. Dlatego musiały się pojawić ciepłe kolory, kwiaty, owoce, naturalny sznurek i juta, ale po kolei:
bazę zrobiłam z papieru kraftowego, użyłam papieru UHK Gallery z kolekcji "Herbata z malinami", prawda, że trafnie? Zaczęłam od przyklejenia ornamentowych blaszek, umieszczenia juty i koronki. Ramkę z tekturki podmalowałam ziarnistą farbą do efektu rdzy i przetarłam z wierzchu złotym woskiem. W środku odbiłam stempel. Ramkę z napisem przywiązałam w odpowiednim miejscu za pomocą sznurka. Kompozycję kwiatową zrobiłam z własnoręcznie wykonanych z foamiranu kwiatków, tzw. karczoszków. Do ich wykonania przyda się Wam wykrojnik Craft Passion Kwiatek. Dołożyłam listki, owoce głogu, więcej sznureczka i gwiazdę programu - czajniczek.
  


 

Pozdrawiam Was gorąco!
Dorota

Produkty, które wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz