czwartek, 5 maja 2016

Art journal - kwieciście!

Chyba wiosna mnie natchnęła - poczułam, że koniecznie muszę do swoich żurnalowych stron dołożyć trochę kwiatów! Uwielbiam papierowe kwiatki, zarówno te płaskie, typu "margerytkowego", jak i bardziej przestrzenne, np. różyczki, które jednak do żurnala-zeszytu nadają się mniej.  Oprócz kwiatków wykorzystałam jak zwykle trochę masek i stempli, pobawiłam się odcieniami - na jaśniejszym tle z akwarelek dodałam wzory w tym samym kolorze, ale ciemniejsze, za pomocą tuszy Distress. Wyszła mi zielono-niebieska wiosenna kompozycja uzupełniona tekturkami



A żeby nie było za bardzo pastelowo - druga karta trochę bardziej wyrazista: 


Tak, zdecydowanie, koła to mój ulubiony kształt, pięknie budują kompozycję. 



Jakie kwiatki Wy lubicie najbardziej? 

Pozdrawiam


Produkty ze sklepu ZieloneKoty.pl wykorzystane w pracach: 



  

  

  

 










1 komentarz :