wtorek, 18 czerwca 2024

Owocowa kartka | Aleksandra

Właśnie ruszyło na naszym blogu nowe wyzwanie "Owocowo-kolorowo". Temat potraktowałam bardzo dosłownie i zainspirowana, przygotowałam prostą kartkę z pucharem poziomek ewentualnie truskawek, jak kto woli. Kartka jest niezwykle prosta do przygotowania. Wykorzystałam tutaj kontrasty, które bardzo lubię. Jedno to kontrastujące kolory, drugie to postarzony papier i "czysty" rysunek owoców. Na tło użyłam papieru z firmy Craft O'Clock, ze starszej kolekcji "Twórcza zaduma". Podobnych papierów można znaleźć mnóstwo w sklepie. Do przygotowania głównej części wykorzystałam stempel, który raczej kojarzy się z walentynkami, jednak wystarczyło odpowiednio pokolorować, by serduszka zamienić w poziomki/truskawki. To prosty przykład jak szybko można zmienić przeznaczenie stempla nawet tak okazjonalnego. Do kolorowania użyłam kredek, zdecydowanie mój ulubiony sposób na kolorowanie :)
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz