środa, 19 czerwca 2024

Kartka truskawka, czyli pomysł na wykorzystanie bazy w kształcie jajka | Zuza

Lato to idealny moment na tworzenie owocowych i kolorowych projektów. Dlatego u mnie powstała kartka truskawka. A zrobiłam ją wykorzystując bazę w kształcie jajka - obróciłam ją w drugą stronę, tak aby węższa część była u dołu. Z fakturowanego papieru akwarelowego wycięłam kształt mojej truskawki odrobinę mniejszy od bazy i pomalowałam go czerwoną farbą akrylową wykorzystując do tego szpachelkę. Po wyschnięciu pomalowałam żółtą farbą pestki truskawki. Listki również wycięłam z papieru akwarelowego i pomalowałam dwoma odcieniami zielonej farby.
Napis zrobiłam tuszując kawałek białej kartki na kolor żółty, a następnie odbiłam stempel z napisem wykorzystując tusz do embossingu i czarny proszek do detali.
Ciekawa jestem jak Wam się podoba takie wykorzystanie wielkanocnej bazy i czy macie pomysł na swój owocowy projekt?
Pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz