piątek, 1 marca 2024

Mixed-mediowy tag | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was w ramach inspiracji tag, który może z powodzeniem pełnić rolę zakładki do książki, a tym samym może być komuś podarowany, ot tak po prostu, żeby było miło i przyjemnie.
Tło, jak to często u mnie bywa, jest mieszanką różnych mgiełek, ale część powierzchni dodatkowo urozmaiciłam przyklejając cienki, bibułkowy papier. Kolejny element, który wzbogaca moje tło, to serduszka z czarnej pasty strukturalnej nałożonej przez maskę. Jest lekka i bardzo szybko wysycha. Twarz tego dżentelmena to stempel (w zestawie jest trzech podobnych panów), który odbijam używając platformy do stemplowania. Dzięki niej mogę powtórzyć kilkukrotnie odbitkę i mam gwarancję, że nic się nie przesunie, a odbitka będzie mocno nasycona dzięki kilku warstwom tuszu. Na koniec chciałabym jeszcze zwrócić Waszą uwagę na ćmę. To też stempel. Ma bardzo dużo detali (skrzydełka są niezwykle dopracowane), a mimo to odbitki wychodzą naprawdę bardzo dokładnie. Dodatkowym gadżetem jest to, że do tego zestawu stempli są dopasowane wykrojniki, które idealnie wycinają nie tylko skrzydełka, ale i czułki lub nóżki w przypadku żuków.
Tak jak wspominałam na początku, tag może z powodzeniem pełnić rolę zakładki do książki. Serdecznie polecam tego typu rozwiązania - łączyć przyjemne z pożytecznym :)
Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz