wtorek, 30 stycznia 2024

Notes na ważne zapiski | Karolina

Hej Kochani!
Styczeń wybitnie kojarzy mi się zawsze z nowymi postanowieniami, a co za tym idzie nowymi kalendarzami, notesami, notesikami, planerami i oczywiście postanowieniami prowadzenia powyższych. Ja już co prawda przestałam się oszukiwać, że w moim przypadku to postanowienie dotrwa choćby do połowy lutego, więc nawet nie zaczynam i ograniczyłam kalendarze do jednego wiszącego... Jednak notesy to zupełnie inna sprawa! Ich można mieć 200 i zawsze na coś tam się przydadzą, nawet jeśli Wasza systematyczność prowadzenia kalendarza jest podobna do mojej. Ja dzisiaj z tej okazji właśnie chciałabym Wam pokazać notes, który ostatnio przygotowałam. Nie wiem, co prawda jeszcze, czy podaruję go komuś w prezencie (wszak właśnie wszelkie tak ozdobione notesy, czy kalendarze będą cudownym pomysłem na prezent - ładny i użyteczny zarazem), czy zostawię go sobie. Co prawda mamy już środek zimy, a mój notes wyszedł bardzo jesienny, ale każda jesieniara powie, że to żaden problem!
Pracę nad notesem rozpoczęłam od oklejenia okładki płótnem samoprzylepnym, które jest super łatwe i wygodne w użyciu i wycięciu na nowo dziurek pod sprężynę, a następnie mogła już cieszyć się ozdabianiem tak przygotowanej bazy.
Do stworzenia okładki użyłam w dużej mierze nowej kolekcji od Alchemy of Art "Melody of the heart", ale ta postać dziewczyny w czapce i szaliku, którą widzicie w centrum okładki pochodzi z arkusza od ScrapAndMe i doskonale się z tą kolekcją skomponował. W dodatku w zeszłym tygodniu przyszły do mnie nowe wykrojniki od Craft&You i są one tak czadowe i wszechstronne, że idealnie mi się tu wpasowały. Urywana klisza to coś, czego od dawna brakowało w mojej kolekcji, tagów zaś nigdy nie za wiele, a spójrzcie, jaki ten ma świetny kształt i detal w postaci dziurkowania. W tle dodatkowo możecie znaleźć odbitki stempli od Tima Holtza. Wykonałam je bordowym archivalem, by fajnie nawiązać do bordowych odcieni na papierach. Do tego doszła pasująca wstążka na grzbiet. A Wy ozdabiacie czasem notesy, czy kalendarze? A może jesteście notesowymi frakami? Dajcie znać!
pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz