poniedziałek, 29 stycznia 2024

Be brave - distressowy tag | Kasia

Nowy kolor tuszu Distress - Scorched Timber - zainspirował mnie do stworzenia tego projektu. Tagi to świetna forma do testowania produktów, na niewielkiej przestrzeni można sobie wypróbować nowości, zestawienia kolorystyczne, maski czy stemple. Często tworzę w ten sposób same tła, które później czekają na swoją kolej i natchnienie. W tym tagu połączyłam Scorched Timber oraz Crushed Olive, ten nowy brąz będzie świetnie wyglądał w większości kombinacji. Do tak zróżnicowanego tła postanowiłam dodać jedynie niewielkie ozdoby. Wybrałam kilka małych papierowych postaci i dorobiłam im skrzydełka korzystając ze stempla oraz wykrojnika z zestawu Entomology Tima Holtza.






pozdrawiam
Kasia


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz