piątek, 10 listopada 2023

Ramka z ptaszkiem | Marysia

Uwielbiam motywy z ptakami dlatego z dużą przyjemnością przygotowałam zawieszkę z motywem z papieru ryżowego ITD Collection i udekorowałam ją wyciskami z pięknej foremki od Mila Project - Craft, Art & Design.
A jak zrobić taką ramkę? Bazę z Artistiko trzeba najpierw zabezpieczyć bonding primerem lub gesso a na samą ramkę w kolejnym kroku nałożyć pastę strukturalną oraz pastę pękającą. Ważne żeby ta pierwsza była dobrze wysuszona bo w innym przypadku pasta pękająca nie popęka. Ramkę najpierw pomalowałam kolorem bazowym CAL53 a po wyschnięciu CAL106 i delikatnie przetarłam powierzchnię chusteczką nawilżoną. Efekt nie do końca mi się podobał więc nałożyłam pastę olejną Stamperii i ponownie przetarłam ramkę usuwając nadmiar. Pastą przetarłam również przyklejony i zabezpieczony lakierem motyw z papieru ryżowego. Teraz mogłam już skleić całą bazę i na motyw wylałam lakier szklący który zrobił ładną błyszczącą taflę. Następnie przykleiłam wyciski do ramki i po wyschnięciu pomalowałam je i pobieliłam. Z tyłu bazy za pomocą pasty strukturalnej odbiłam piękny wzór z szablonu Ciao Bella, który można dostać w Zielonych Kotach. W przypadku pasty strukturalnej po wyschnięciu należy dobrze przeszlifować odbity motyw z szablonu, żeby nadać mu odpowiednią gładkość. Cały tył pomalowałam farbą CAL53 a następnie CAL106, po czym przeszlifowałam powierzchnię żeby wydobyć motyw z szablonu. Bielenie metodą suchego pędzla dodatkowo podkreśliło wzór.
pozdrawiam
Marysia

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz