poniedziałek, 6 listopada 2023

It's good day to be happy | Zuza

Witajcie!
Praca z zimową Kocią Niespodzianką tak mnie wkręciła w gwiazdkowe projekty, że postanowiłam i tym razem przygotować świąteczną dekorację. Przede wszystkim zależało mi tutaj na użyciu tego cudnego arkusza papieru w gwiazdki od UHK Gallery z kolekcji „Old school” i to do niego dopasowałam całą resztę. Wybrałam papierowego ludzika z Halloweenowego zestawu od Tima Holtza i chcąc odczarować jego niezbyt wesołą minę użyłam stempla z napisem „It's a good day to be happy” od Sizzixa. Do odbitki użyłam tuszu Distress Ink Aged Mahogany a następnie bezbarwnego proszku do embossingu. Z kolei chłopczykowi kredką Distress Crayons w kolorze Fired Brick dorobiłam zimowe rumieńce. Wycięte z papieru craftowego śnieżynki przyozdobiłam złotą folią, a owoce ostrokrzewu podkreśliłam przeźroczystą konturówką Nuvo. Spinacz, którym przyczepiłam lekko postarzony brązowym tuszem sznurek, pomalowałam najpierw gesso, następnie czarną farbą i przetarłam złotym woskiem. Dodałam jeszcze kilka elementów z różnych kolekcji czy wyciętych wykrojnikiem, doczepiłam czerwoną nitkę, odbiłam różne stemple szarym tuszem oraz zrobiłam złote chlapania.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz