piątek, 13 października 2023

Zimowe obrazki | Hannas

Dzisiejsza praca powstała z produktów z Zimowego Zestawu Kreatywnego "Kocia Niespodzianka MIXED MEDIA".
Dlatego w swoim projekcie wykorzystałam bazy Artistiko, papier ryżowy z motywem świątecznym, sznurek, wyciski z pięknej foremki Mila Project oraz naturalne dodatki ozdobne w postaci anyżu i cynamonu.
Produkty z zestawu dają dużo możliwości, pobudzają kreatywność oraz pozwalają na stworzenie co najmniej kilku prac - zawieszek, bombek, obrazków czy kompozycji przestrzennych. A jeśli okaże się, że komuś czegoś brakuje, to może próbować wykorzystać to, co znajduje się w zestawie w inny niż dotychczas sposób. U mnie było to ulepienie ptaszka, który został umieszczony na obrazku z zegarem. Co prawda foremka, która znajduje się w zestawie ( i na razie nigdzie nie jest dostępna poza Kocią Niespodzianką!) zawiera wzór pięknego ptaszka, jednak do tego projektu okazał się on za duży. Musiałam zdać się na własne umiejętności i własnoręcznie ulepić tego pierzastego stwora. I przyznam, że nie udało mi się to za pierwszym razem. Za którym jednak ptaszek wyszedł dość udanie - nie pamiętam ;) Ale nie można się poddawać, zawsze trzeba być dobrej myśli :) I choć foremkowy ptaszek do tej akurat pracy nie do końca mi pasował z powodu swoich rozmiarów, to świerkowe gałązki wpasowały się idealnie. Kolejnym sposobem na poradzenie sobie z brakiem produktu, który pasowałby do mojej koncepcji - tym razem borderów - było wykorzystanie sznurka z Zimowego Zestawu Kreatywnego, którym okleiłam wnętrze ramki i w ten sposób uzyskałam dodatkową ozdobę. Na ramce umieściłam jeszcze gwiazdki anyżu oraz laskę cynamonu, aby nadać pracy bardziej świąteczny charakter.
Mniejszy element bazy hdf okleiłam wyciskami gałązek świerku oraz papierem ryżowym z jednej strony i fragmentem domku z wycinanki z drugiej.
Na końcu pomyślałam, że do pracy fajnie by było dodać bordową kokardkę. Jednak nie potrafiłam podjąć decyzji, do której zawieszki bardziej pasuje ta ozdoba, stąd na zdjęciach pojawia się przy każdej z nich :)
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz