środa, 20 września 2023

Kartki w stylu Clean&Simple | Zuza

Witajcie! Jako inspirację mam dziś dla Was kartki w stylu clean&simple. Proste i szybkie w wykonaniu. Kawałek papieru do mixmedia pofarbowałam tuszami Distress Ink w kolorze Old Paper oraz Distress Oxide Peeled Paint. Z zestawu wykrojników z abstrakcyjnymi elementami wybrałam dwa i z pokolorowanego wcześniej i wysuszonego papieru powycinałam po kilka takich samych fragmentów. Następnie na nieco mniejszym od bazy kartki papierze nakleiłam powycinane elementy tworząc dość regularny wzór. Do zrobienia napisów użyłam stempli „Good vibes” od Sizzixa, czarnego tuszu oraz tablicy do stemplowania. Po doklejeniu ich na lekkim podwyższeniu kartki były gotowe.
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia kartki w takim prostym stylu, sami widzicie, że niewiele trzeba, aby zrobić taką pracę.
Pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz