piątek, 2 czerwca 2023

Kartka na Dzień Ojca + video | Ewa

Maj minął niepostrzeżenie, rozpoczął się czerwiec, a jak czerwiec to na horyzoncie Dzień Ojca. Pomyślałam więc, że przygotuję dla Was inspiracje właśnie z tej okazji. Wiem, że nie każdy lubi robić męskie kartki i wielu z Was sprawiają one kłopot więc mam nadzieję, że po moim krótkim kursie poczujecie się zainspirowani. 😊 
Pomieszałam tym razem ze sobą kilka kolekcji, główne skrzypce gra kolekcja Archivalia od ScrapBoys, jest kilka dodatków z AB studio oraz piękny aparat z kolekcji Something Else od ScrapAndMe. Pomimo, że nie wykorzystałam w swojej pracy kwiatów to kartka jest bardzo mocno przestrzenna, większość elementów podniosłam na tekturze introligatorskiej, dzięki czemu praca nie jest płaska tylko 3D. Pomimo tego, że wykorzystałam różne kolekcje papierów to starałam się dobrać wszystkie elementy tak by stanowiły spójność. Kartkę zachowałam bardziej w ciemnej kolorystyce bo chciałam nadać jej niepowtarzalnego lekko mrocznego charakteru. Dla przełamania jednak wykorzystałam jasny papier w pismo by zrównoważyć całość. Kartkę zrobiłam z przeznaczeniem dla fana fotografii, dlatego też zdecydowałam się na użycie kliszy i aparatu fotograficznego. Tył kartki również ozdobiłam wykorzystując naklejki ze ScrapLove oraz elementy wycięte z kolekcji Archivalia. Mój fan fotografii uwielbia również motoryzację dlatego też pojawiła się wycięta grafika z samochodem. Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o takim zestawieniu kilku kolekcji i o kartce w takim stylu, koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzu.


pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz