środa, 31 maja 2023

Mixed-mediowa ramka | Kasia

Hej!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jeden z moich ulubionych sposobów na kolorowanie odlewów z foremek - farbki Liquid Acrylic od Finnabair. Możecie go stosować zarówno na żywicy jak i gipsie. Ja tym razem użyłam gipsu i pokryłam elementy clear gesso, aby farba za szybko nie wsiąkała. Liquid Acrylic mają taką zaletę, że zachowują się jak akwarele, jednak po wyschnięciu są całkowicie permanentne, więc możecie tworzyć dalej bez obawy, że coś się rozpłynie. Najważniejsze to działać szybko, nanieść farbę w wybrane miejsce i od razu spryskać wodą, zanim zdąży wyschnąć. Wtedy też farby idealnie się ze sobą łączą tworząc piękne przejścia kolorystyczne. 
Moją kompozycję stworzyłam z odlewów z nowych i starszych foremek Finnabair, a w tle użyłam pięknej nowej maski Art Deco Wall. Do tego nie mogło zabraknąć kilku papierowych dodatków od Tima Holtza, które jak widać świetnie pasują do każdego rodzaju pracy.
pozdrawiam
Kasia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz